Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lau en Steef achternaam - WaarBenJij.nu Eerste week - Reisverslag uit Sydney, Australië van Lau en Steef achternaam - WaarBenJij.nu

Eerste week

Door: Steef en Lau

Blijf op de hoogte en volg Lau en Steef

25 Mei 2016 | Australië, Sydney

Haaaaaai! (gelukkig nog niet tegengekomen)

Als je een week met Stefan samenleeft ga je vanzelf slechte grappen maken. Gelukkig kunnen alle Britten in het hostel zijn humor waarderen, het is blijkbaar Engelse humor!

De vlucht naar Sydney was goed te doen. Van tevoren natuurlijk tranen met tuiten gehuild bij het afscheid op het vliegveld. Zo leuk dat mensen ons kwamen uitzwaaien! Security vroeg nog wel of alles goed met me ging, ik had er inderdaad wel eens beter uitgezien. Veel last van mijn vliegangst had ik niet (eigenlijk nihil), ik was superenthousiast over de A380, die is echt huge en ontzettend luxe! Beide vliegtuigen (ook vanaf Dubai) waren zowat leeg, dus we hadden veel ruimte en de crew kwam constant langs met drinken (en zelfs met vanille ijs).

We waren vrij snel in het hostel, helaas hadden we wel last van onze jetlag. We vielen om 5 AM in slaap en om 10 AM werden we door de schoonmaakster gewekt. Dat was wel handig, want we moesten om 10:30 de kamer uit zijn omdat we naar een dorm gingen, oeps! Het is hier heel schoon, netjes en gezellig. Vrienden waren zo gemaakt, dus we eten en drinken elke avond met een groep. We hebben eigenlijk alle highlights van Sydney al bezocht: Opera House, Harbour Bridge, Botanical Garden, Luna Park, Darling Harbour, Bondi Beach en de walk van Coogee naar Bondi. Alleen Manly Beach hebben we nog niet bezocht, daar gaan we vrijdag heen. Dan begint ook Vivid, een festival waarbij de hele stad verlicht is. Moet heel mooi zijn vanaf de ferry van Manly naar Sydney!

Vanaf maandag hebben we waarschijnlijk de auto, dus dan gaan we via the East Coast naar het noorden. Het wordt hier nu koud en regenachtig, dus dat is precies op tijd. We'll keep you posted!

Liefs,

Steef en Lau

PS Foto's voegen we later toe, die moeten we nog uitzoeken :)

• 25 Mei 2016 - 16:47

Kitty Hielkema:

Hoi Lauara en Stefan,
    Wat hebben jullie al veel gezien! Ik vind het zeer interessant om alles op deze manier te volgen, en wens juliie nog heel veel mooie en indrkwekkende dagen, weken en tenslotte een jaar! Ik hoop wel dat de auto ok is...
    Liefs, Kitty

• 25 Mei 2016 - 16:59

Mariette:

Hoi steef en lau,
    Wat een avontuur! Fijn dat het vliegen is meegevallen. Wow Bondi Beach dat moet heel mooi zijn schijnt. Gelukkig kunnen ze daar wel lachen om je grappen Steef ;)
    Geniet maar lekker en doe voorzichtig. Xx Tim en jet en knuffel van juultje

• 25 Mei 2016 - 20:25

Cisca:

Wat leuk zo'n reisverslag! Helaas konden wij jullie niet uitzwaaien. Heb wel al wat fb berichtjes gezien. Lekker genieten hoor!

• 26 Mei 2016 - 10:46

Siem:

Leuk dat jullie een reisverslag bijhouden! Veel plezierrrrrrr!! Ik ga lekker lezen zodra jullie hier wat opzetten.
    xxxxx